W systemie LSI został udostępniony moduł Trwałość projektów PO IR. Konta na projekcie zostały założone na podstawie adresów e-mail zawartych w systemie SL.
W celu aktywacji konta należy uzupełnić upoważnienie, które zostało przekazane drogą e-mail na powyższe adresy. W przypadku Beneficjentów, którzy nie otrzymali e-maila lub dane w SL nie zostały zaktualizowane, prosimy o kontakt na adres poir.trwalosc@ncbr.gov.pl.
Obecnie w systemie LSI dostępne jest Oświadczenie dot. utrzymania trwałości projektu przez Beneficjenta POIR. Jest ono dostępne po:
Po uzupełnieniu danych w Oświadczeniu należy:
Uwaga: Dane w sprawozdaniu dot. wartości wskaźników rezultatu powinny być podawane narastająco.
Pierwsze Oświadczenie składane jest w terminie do 20 lutego roku kalendarzowego następującego po roku, w którym zakończyła się realizacja projektu. Za dzień zakończenia realizacji projektu uznawany jest dzień dokonania płatności końcowej na rachunek bankowy beneficjenta (w przypadkach gdy w ramach rozliczenia wniosku o płatność końcową beneficjentowi przekazywana będzie płatność) albo dzień zatwierdzenia wniosku o płatność końcową (w pozostałych przypadkach).
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie NCBiR.