Zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników PW

24 czerwca 2025 r. Rektor PW podpisał Zarządzenie nr 42/2025, które wprowadza zmiany w Regulaminie wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej dotyczące przede wszystkim zasad przyznawania dodatku za pracę w projektach oraz dodatku za aktywność projektową lub publikacyjną.

Co się zmieniło?

  1. Zmieniono koncepcję dodatku za pracę w projektach, m.in.:
    • wprowadzono podział na typy zadań i prac (np. eksperckie, pomocnicze, techniczne) – zamiast wcześniejszego odniesienia do ról,
    • wprowadzono definicję kierownika projektu, rozróżniono funkcję zarządzania merytorycznego i administracyjnego,
    • doprecyzowano definicję projektu priorytetowego,
    • zaktualizowano stawki godzinowe dodatku za pracę w projektach (załącznik nr 10 do Regulaminu wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej).
  2. Dodatek za aktywność naukową został zastąpiony dodatkiem za aktywność projektową lub publikacyjną.

Wniosek o dodatek za osiągnięcia publikacyjne przygotowywany jest zgodnie z zasadami ogólnouczelnianymi, zatwierdzanymi przez Rektora na podstawie propozycji prorektorów, rad naukowych dyscyplin lub dziekanów. Dane osiągnięcie publikacyjne może być podstawą tylko jednego dodatku lub nagrody wypłacanych ze środków Politechniki Warszawskiej, z wyjątkiem nagrody Rektora

Gdzie znaleźć dokumenty?
Pełna treść Zarządzenia oraz zaktualizowane załączniki do Regulaminu wynagradzania pracowników Politechniki Warszawskiej (nr 10, 17a, 17b) zostały opublikowane:

  1. w Biuletynie Informacji Publicznej PW,
  2. na stronie intranetowej PW,
  3. w systemie LEX-BAW.

Od kiedy obowiązują nowe zasady?
Zmieniony Regulamin wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia ogłoszenia tj. od 25 czerwca 2025 r.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.