Osoby do kontaktu:
dr Anita Uchańska-Bieniusiewicz
Dział Funduszy Strukturalnych
22 234 + wew.
14 27
anita.uchanskaSPAMFILTER@pw.edu.pl
Zmiany w realizowanych projektach FNP
Opublikowano: 21.11.2017 14:02
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej opublikowała dokument „Uzupełnienie dokumentacji konkursowych dla działania 4.4 PO IR w zakresie wprowadzania zmian w realizowanych projektach”.
Na jego podstawie od 1 grudnia 2017 r. kierownicy projektów realizowanych w ramach programów TEAM, TEAM-TECH, TEAM-TECH Core Facility i Core Facility Plus oraz FIRST TEAM, HOMING, POWROTY mogą składać wnioski o wprowadzenie zmian w swoich projektach. Przy okazji zmian w projekcie będzie możliwe zwiększenie finansowania.
Tryb przyjmowania wniosków jest ciągły i będzie trwał do wyczerpania środków.
Zmiany w projektach mogą dotyczyć m.in. zakresu merytorycznego lub przedłużenia czasu realizacji projektu. Przedłużenie projektu może wynikać z:
- dodatkowych zadań związanych z opracowaniem dotychczasowych wyników projektu w celu ich praktycznej weryfikacji pod kątem możliwości komercjalizacji (tzw. „proof of concept”). Wnioskodawcy dodatkowo będą mieli możliwość udziału w szkoleniu z komercjalizacji wyników prac badawczych organizowanym przez FNP;
- udziału w konkursach ERC lub innych międzynarodowych konkursach o podobnym charakterze;
- nawiązania współpracy z co najmniej jednym, innym liderem zespołu finansowanego przez FNP w ramach POIR.
Szczegółowe informacje na stronie FNP.
© 1998-2024
Politechnika Warszawska,
Pl. Politechniki 1,
00-661 Warszawa